avv

LOCAIS MUNICIPAIS DE RIBEIRA SACRA

A  directiva da AVV de Novo Mesoiro queremos facer unha consulta a veciñanza do barrio sobre os usos que se poden dar aos  3 locais municipais que hai en Ribeira Sacra 15 -19. Esta consulta, foi formulada por nós,  na reunión que tivemos cos técnico municipais o 13 de abril, co fin de buscar uns unha utilidade que reverta  noso barrio.

Así, quedamos en pasarlle aos técnicos aquelas suxestións que dende a directiva tiñamos apuntadas e tamén as que @s veciñ@s do barrio crean convenientes e necesarias.

Por iso solicitamos que nos comuniquedes, ben sexa por email (avv@novomesoiro.com), ben sexa contestado neste blog ou no facebook, o  que credes que destinos serían bos para eses locais e nos trasladaremos as vosas propostas ao Concello para que eles decidan cales son as mellores que se adaptan as necesidades vs inversión.

                Enumeramos algunhas das nosas propostas que temos pensado:

  1. Creación dunha pequena biblioteca, cunha zona de recollida e entrega de libros dependendo este espazo das bibliotecas municipais. Con isto queremos solicitar, non caso de que non chegue o espazo para crear unha biblioteca, dado existe uns metros e ratios mínimos, e mentres non se crea unha para o barrio, que se dote dun espazo ou despacho onde se podan solicitar e recoller libros das bibliotecas municipais, e se teña un pequeno número de libros, xornais etc.
  2. Un aula de informática e redes, para que a xente poida ter acceso gratuíto e con equipos, igual que nas bibliotecas municipais
  3. Un sala grande que se pode destinar a varias cousas :
  • Reunións pola tarde das comunidades de veciñ@s do barrio para as súas reunións ordinarias.
  • Para facer cursos de formación para desempregado.
  • Para facer cursos para rapaces ( tipo idiomas, reforzamento de estudos etc)
  1. Pequena oficina da policía local e de rexistro do concello (parecido o do Forum Metropolitano)
  2. Sala para facer actividades do centro cívico, para ampliar as ofertas e prazas ( poden ser actividades deportivas, obradoiros, actividades culturais etc)
  3. Oficinas para o uso de entidades sociais sen ánimo de lucro que realicen as súas actividades no barrio e na contorna.

 

10 Respuestas a “LOCAIS MUNICIPAIS DE RIBEIRA SACRA”
  1. avatar Rodrigo dice:

    Pequena oficina da policía local e de rexistro do concello (parecido o do Forum Metropolitano)

  2. avatar marcos dice:

    Un aula de informática e redes e una pequena oficina da policía local sería boa cousa.

  3. avatar ajacied dice:

    Xa que o espacio é reducido e pPor haber tantos nenos pequenos no barrio estaría ben biblioteca infantil

  4. avatar San Pedro dice:

    Lo de la policía local está bien ,o do registro es duplicar lo que se supone que hace el centro cívico, lo de cursos para desempleados está bien acompañado de un orientador laboral municipal porque desgraciadamente en el barrio somos unos cuantos ,también se podía complementar con una trabajadora social,
    Lo de la biblioteca no me convence porque si se quiere hacer provisional después ya no la quitan,el aula de informática sería perfecto siempre que hubiera una seguridad porque si no a los 2 días no quedaría nada,
    Lo que si se puede pedir es un gimnasio para parecernos ‘”algo” a los demás barrios naturalmente gratis.

  5. avatar Xenxa dice:

    Un sitio donde depositar libros y que otros disfruten de ellos de forma controlada y que se pueda estudiar

  6. avatar San Pedro dice:

    Lo

  7. avatar San Pedro dice:

    Lo de la biblioteca no tiene sentido hacer una pequeña y poco servicial ,porque si se pide una en plan provisional al final los acontecimientos demuestran que quedan para siempre y nosotros no merecemos que nos pongan las cosas señor castradas.
    Para un aula de informática y servicio a los vecinos tenía que estar acompañada de una comisaría al lado, por lo de la seguridad, lo de la sala de reuniones para los vecinos ya se estaba haciendo en el centro cívico y entonces lo dejaríamos adicional total , para hacer cursos de formación para desempleados estaría bien siempre que estuviera acompañada de una trabajadora social y una orientadora laboral del Concello,
    Para oficina de asociaciones sin ánimo de lucro tipo caritas, etc ( aunque parezca mentira en el barrio que los necesita)o alguien que ce temas culturales ,lúdicos o instructivos pero siempre de forma gratuito
    También se podría utilizar para un gimnasio gestionado por el propio Concello a través de la empresa emalcsa,
    Un s alón de reuniones y esparcimiento de los vecinos con baile ,sitio para jugar a las cartas,dardos o billares,futbolín etc y un ambigú con precios populares como el que tienen en el birloque .
    Y un montón de etcéteras que si se quiere se puede, pero no como lo que hicieron hasta ahora que nos engañaron con todo,como el bulevar que iban a hacer entre Ribeira sacra y Fragas do eume que en vez de parecer un bulevar o paseo entre dos calles parece la recreación del muro que quitaron en berlin y para bajar desde la calle de arriba tienes que recorrer 1 km por unas rampas de pena( bueno después nos pondrán un ascensor.
    Que los únicos beneficiados son los que lo construyeron ( por cierto bastante mal ,con los peraltes cambiados,y por lo tanto agua estancada en los peldaños)
    Y los que vendieron el cemento, bueno cosa típica en el anterior gobierno municipal.
    Bueno no sigo porque me enciendo

  8. avatar San Pedro dice:

    Que pasa aquí cos comentarios que ya puse varios e non sale ningun

  9. avatar San Pedro dice:

    Merda, non salen os comentarios

  10. avatar jose dice:

    Pues anda que no venia bien una pequeña comisaria 😉 asi a los vandalos e incivicos los tendrian un poquito más intranquilos, y ya no tendrian disculpa para no venir a hacer rondas por el barrio.

  11.