Nos manda un vecino el siguiente aviso, mucho cuidado mientras el Ayuntamiento no repara el problema:

Vivo no nº 24 da Avda de Novo Mesoiro. Dende a miña ventana vexo o novo campo de futbol que se fixo ó lado do pavillón polideportivo e xa van dúas veces que vexo a nenos cruzar a valla que separa o campo do solar sin edificar que está xusto detras. Os nenos andan pegados a valla e xusto onde se acaba (no lado do polideportivo) cruzan cara o outro lado. Tendo en conta que deste lado hai un desnivel de tres ou catro metros (calculolle eu, pq nunca me acerquei a comprobalo) paréceme bastante perigoso. 
Vendo o gran traballo que esta Asociación está a facer polo barrio quero poñer este feito no voso coñecemento porque estou segura de que ides mirar por reclamar para que o amañen porque tendo en conta a cantidade de nenos que hai alí xogando sempre, pode pasar algo calquera día.
4 Respuestas a “PERIGO NA VALLA QUE SEPARA O CAMPO DE FÚTBOL DO SOLAR SEN EDIFICAR.”
  1. avatar ribeirasacrense dice:

    Hombre, es una valla que lleva mucho tiempo, lo propio sería preguntar al Ayuntamiento si cumple con la normativa, si no la cumple que la cambien, de todas formas los padres tienen que enseñar a sus hijos que si tiene una valla, no se puede entrar!!!

  2. avatar pequerrechín dice:

    creo que se refire a un trociño que hay entre o edificio que linda co polideportivo e o cierre de malla plastifiacda que meteron cando fixeron o campo, onte fixeime e non cerraron contra o muro de contención de dito edificio, supoño que se refire a iso.
    loxicamente tamén estou e subscribome as tuas palabras , os nenos deben de tamen estar controlados polo país, tamen os deixan ou deixaban xogar na “escombreira” que hay ou había entre o parque infantil e o campo , e non quita que se magoen,claven un ferro se o hay…,etc, o que temos que ser e os adultos coherentes e ter un pouco de cordura, que eu xa vin nestos días de temporal a país e nais pasarse polo arco do triunfo os “precintados” dos parques infantis, gracias a deus non pasou nada, peroi se pasa…

  3. avatar ribeirasacrense dice:

    Totalmente contigo pequerrechin, yo no he llegado a ver el hueco, no se muy bien cual es, pero si es peligroso por preguntar a la administración tampoco perdemos nada, pero me alegra ver que coincidimos en que la educación de los padres es fundamental para evitar ciertas desgracias. Lo de los preciotos en el barrio no lo he visto, pero en los cantones si, todo el parque precintado y los padres con sus hijos jugando. Vergonzoso que los adultos seamos tan irresponsables y pongamos en peligro la vida de los hijos propios!

  4.