Como adelanto, os ponemos algunas fotos sacadas el sábado del “I FESTIVAL MESOIROCK&FOLK”…Si quereis publicar alguna, nos las podeis mandar por correo a administrador@novomesoiro.com

 

               

               

               

               

               

               

                                 

54 Respuestas a “Fotos del “I FESTIVAL MESOIROCK&FOLK””
  1. Coñecimos persoalmente tanto a Óscar como a todas as persoas que teñen pasado por aquí, por María Pita ( casa de tod@s nós, lembrádeo sempre) como Iván, Yiyo ou Cristina, e hai que dicir ben clariño que, nestes tempos que vivimos, cada vez resulta máis difícil atopar un grupo de persoas, máis ou menos numeroso, dispostas a ceder un moito do seu tempo, o persoal, laboral e mesmo familiar, para traballar polo barrio, rúa, cidade ou País onde viven. Para mellorar, ou intentalo, a vida de tod@s….
    Claro que non sempre coincidiremos. Claro que houbo momentos e asuntos que nos distanciaron, como foi o tema dos realoxos…..pero non vos caiba a menor dúbida de que entre persoas que, honradamente, queren o mellor para os seus concidadáns e veciños, sexa desde unha AVV ou desde un despacho da Casa do Concello, SEMPRE SEMPRE aparecerán puntos de coincidencia e chegaremos a acordos beneficiosos para tod@s. Saúdos, Óscar, e saúdos a toda a xente de Novomesoiro.

  2. avatar Administrador dice:

    Pues a mi todo esto (como miembro de la directiva) me ha cogido de vacaciones fuera del barrio y por sorpresa, no se lo que habrá pasado, pero no estoy de acuerdo ni en el fondo ni en las formas porque primero debería de anunciarse la dimisión a la directiva y luego ya se publicaría la noticia.

    Me temo que todo ha sido producto de un calenton por lo que he leido en este blog, aunque espero antes de seguir opinando a conocer las razones que le han llevado a tomar tal decisión.

  3. avatar piradilla dice:

    A todos nos puede dar pena que marche Mena estoy deacuerdo, pero marcharon otros que lucharon tb lo suyo y nadie dice nada , gente que lo dio todo desde la fundacion de asociacion .Esta gente a lo mejor no es tan conocida y su trabajo es mas por atras pero para mi se merecen mi cariño respeto y apoyo al maximo como por ej Juan, Suso como bien dijo mena . Gracias tb a ellos somos el barrio que somos. Mena no te celes tb a ti te quiero bien pero es que tenia que hacerlo jejeje

  4. avatar Fran dice:

    ¡¡ Enhorabuena a la Organización!! , yo fui al concierto del Sábado y fue de lo mejor que ha habido en la Coruña este año, sobre todo, Tonhito de Poi, (me sorprendió) por fin algo de Rock`n Roll, de RIFF RAFF no digo nada porque ya los había visto muchas más veces y son buenísimos.

  5.