Así o publica hoxe o Diario Oficial das Comunidades Europeas Destaca que é unha das actuacións máis importantes coas que culmina o ano e que contará cun prazo de execución de 24 mesesSantiago de Compostela, 30 de decembro de 2008.- O presidente da Xunta, Emilio Pérez Touriño, anunciou hoxe a licitación do terceiro e último tramo da Terceira Rolda de circunvalación da cidade da Coruña, que contará cun investimento de 50,1 millóns de euros.

Así o destacou hoxe, na rolda de prensa posterior ao último Consello de Goberno deste ano, onde presentou un balance de seguimento das medidas de dinamización económica levadas a cabo polo Executivo galego.

Segundo Touriño, este ano culmina cunha actuación moi importante como é a publicación hoxe no Diario Oficial das Comunidades Europeas da licitación do terceiro e último treito da Terceira Rolda de circunvalación da cidade da Coruña, que vai desde a estrada vella de Arteixo ata o polígono de Pocomaco.

Trátase, dixo, dunha actuación “moi potente” que contará cun investimento de 50,1 millóns de euros, e un prazo de 24 meses de realización que culmina o conxunto desta infraestrutura de circunvalación á Coruña.

 

Croquis del tramo licitado de la tercera ronda. No es el plano exacto

Croquis del tramo licitado de la tercera ronda. No es el plano exacto

6 Respuestas a “O presidente da Xunta anuncia a licitación do último treito da Terceira Rolda de circunvalación da Coruña por valor de 50,1 millóns de euros”
  1. avatar Álex dice:

    Otros 24 meses… meses en los que aparte de haber construido un Dolce Vita (en donde literalmente hay atascos de una hora para pasar el puentecito), van a meter también un IKEA, un nuevo hotel, y un largo etc. Y para la zona de Pocomaco, otra posible urbanización.

    Panda de chapuceros

  2. avatar Michael dice:

    Eso sí, la ciudad de A Coruña ha cumplido 800 años, el concello ha gastado pasta a mazo en eventos seudo-pachangueros y san se acabo.

    Patético.

  3. avatar Administrador dice:

    24 meses a partir de que comience la obra y los pliego de prescripciones técnicas dice que las obras empezarán dos meses después de la apertura de las ofertas y la apertura de las ofertas será a final de marzo, así que las obras comenzarán en Mayo de 2009, justo cuando tiene previsto abrir Espacio Coruña, que si ahora ya hay tráfico en la zona ya verás luego.

    Hasta Mayo de 2011 no llegará la tercera ronda hasta As Rañas porque es hasta donde llega, pero esa es otra noticia que publicaré en los próximos días que ya van demasiadas noticias hoy.

  4. avatar Administrador dice:

    Si Michel esa era una buena encuesta para el blog ¿En que te han benificiado los actos del 800 aniversario? A mi, ya lo adelanto, en nada.

  5. avatar Mas dice:

    A mi tampoco. En lo de que hay ya hay suficientes noticias totalmente de acuerdo.Tenemos casi más que la Voz de Galicia.
    Y eso que se supone que hoy no deberíamos trabajar que mañana no hay periódicos. Pero es que en el blog si que estamos al servicio de nuestro barrio.

  6. avatar Mesoiro Press dice:

    Chicos, que sepais que me siento orgulloso de colaborar con este blog, porque se antepone la verdad a la falacia, la buena fe a la hipocresía y el trabajo a la jeta…Creo que me repito, pero ¡¡Vivamos como Mesoirenses!!…Joder cada vez que lo digo, descargo una de adrenalina…

  7.